infitar

infitar
@infitar
“Okurken kendime rastlıyorum.”
@infitar·
·
sabitlendi
Olmadı. Olmamasına şaşırmadım da üzülmedim de. Ama uyandım. Beni, benimle aynı sınavlardan geçmemiş hiç kimsenin asla anlayamayacağına uyandım.
Sayfa 18·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Dünya sabırla sarsılır.
Sayfa 66
Gerçeği arıyorsun ha", dedi adam büyük bir ciddiyetle. "Bunca sofuluğun bunca kâfirlikle yan yana olduğu bir çağda başka çare mi var!"
Sayfa 11

infitar

, bir kitap okudu
10/10
·128 syf.·
Beğendi
·
2026 23. kitabı
Hacire Büküm Yılmaz
8.5/10 · 277 okunma
..cesur ve onurlu diyecekler halbuki suskun ve kederliyim.