infitar

infitar
@infitar
“Okurken kendime rastlıyorum.”
"Eşin var, aşiyanın var, baharın var ki beklerdin. Kıyametler koparmak neydi ey bülbül, nedir derdin?" Mehmet Akif Ersoy
Sayfa 93·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Kullarıma söyle sözün en güzelini söylesinler. Sonra şeytan aralarını bozar. Çünkü şeytan insanın apaçık düşmanıdır.” (İsra Sûresi 17:53.)
Sayfa 90·Kitabı okudu
"Gençtim ya, ne fark eder deyip geçerdim. Nehrin uğultusu da olur, dalların hışırtısı da. Gözyaşı, çiğ tanesi, gizli dert veya verem ne fark eder demişim, ah bilmeden meğer farkı istemişim." İsmet Özel
Sayfa 89·Kitabı okudu
“Kader söyledikleriniz ile müvekkeldir. O yüzden söylediğiniz kelimeleri güzel seçin ve dikkat edin!" İmam Maturidi
Sayfa 86·Kitabı okudu
"İntikam almanın en iyi yolu intikam alınacak kişiye benzememektir.”
Sayfa 84·Kitabı okudu