infitar

infitar
@infitar
“Okurken kendime rastlıyorum.”
Ya yanlarına kâr kalırsa
"Sen gönlünü ferah tut. Ne mutsuz edip gülen ne de aldığı ahları ödemeden giden var bu dünyada." Mevlana
Sayfa 81·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Kendi hatalarını çuvala basıp başkalarınınkini duvara asan insan.."
Sayfa 80·Kitabı okudu
“Ya söyleyecek sözü olmalı insanın ya da susacak edebi." Hz. Ebubekir
Sayfa 78·Kitabı okudu
“Küçük imtihanların mahşer gününde başını dik tutmayı öğrenesin diyedir."
Sayfa 22·Kitabı okudu
İmtihanlar bize hayatımızı altüst eden bir fırtına gibi görünür çoğu kez. Oysa Allah kalbimizdeki ve yolumuzdaki çer çöpü temizler. Silkelendikçe buluruz kendimizi, yolumuzu.
Sayfa 16·Kitabı okudu