“Çoğu zaman kendimizde birçok şeyin eksikliğini hissederiz. Bizde eksik olan şeylere, başka biri sahipmiş gibi görünür ve kendimizde olan ne varsa hepsini o kişiye veririz, hatta belli bir ideal konforu da ona bağışlarız. Kendi yarattığımız o mutlu kişinin hiçbir eksiği yoktur artık.”
“Yolunun üstündeki dağı aşmak zorunda olan yolcu gibi, yılmamalı insan. Elbette o dağ olmasaydı, yol çok daha rahat ve kısa olurdu; ama madem dağ var, o zaman onu aşmak gerek.”