Pınar

Pınar
@inkisarr
“Bazen tükeniyoruz, şikâyet sayma Rabb’im..."
Bir şeye ait olmayı ya da sahip olmayı sevmiyorum. Bir şeyle yan yana durunca daha güzel hissetmeyi seviyorum. Daha iyi bir insan olabilirmişim hissini seviyorum. Aynı yolda yürümeye dair olan inançtan daha çok, ben bu dikenli yolu budarım dedirten gücü seviyorum.
1000Kitap
Reklam
"Sen kendime yaptığım en büyük saygısızlıktın.."
İlişkiler
Şimdiki gençlere söylüyorum, zahmetin böylesinden kaçmayın.Tren mi var, atlayın; yol mu var, gidin.O yaşlarda yeni yerleri görmenin zevki başkadır.
1000Kitap
"Gönlüm olsun diye iki satır yazacaksan veda et. Çünkü insanı en çok boş yere umutlandırılmak yıpratır..."
İlişkiler
Büyük şeyler başaramadım belki ama sevdiğim herkesi çok sevdim. Bu da benim zaferim olarak geçsin kayıtlara...
1000Kitap