Lâl ☂

Lâl ☂
@insankimezar
Herkes kendi derdine enkaz oluyor. Sigaranın dumanında seyrediyor yalnızlığını, kendi kendine toparlıyor dağınıklığını.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kırgınım ve tükenmişim. Hala gülüyorum. Ama bir türlü güçlüyüm diyemiyorum.
Benim yaralarım çiçek açamayacak kadar kurak, yarabandı ile geçmeyecek kadar da ölü.
Güzel günlerin geleceğine dair bir umudum var!
"Sen beni en kötü günümde yalnız bıraktın. Buna bana hiçbir yaşım unutturamaz."