Lâl ☂

Lâl ☂
@insankimezar
Ne kadar çok ağlasam da içimden atamadığım ümitlerim var. Ve bu ne yalnızlık ile ne de zaman ile düzelecek bir şey değil. Sadece ona ihtiyacım var ama o hiç olmadığı kadar yok şimdi.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Her şey yoluna girdi derken, yolun çökmesi.
Kırgın bir insanın, kırıkları üzerinde gezdiniz. Canı acımaz mı sandınız?
“Uzakları yakınıma getiren sensin.”
Hiçbir kelimeye sığmaz şimdi göz yaşlarım. Ne dilim varır anlatmaya, ne de ruhum.. Artık tamamen yalnızım, tamamen kapatıyorum kendimi içime.