👉İnsanoğlu: Neden kendimi geliştirmeliyim?
👉O: Konfor alanından çıkman için.
👉İnsanoğlu: Bunu neden isteyeyimki, adı üstünde gayet konforlu.
👉O: Çünkü insan, gelişimin olmadığı yerde enerjisini küçük ve önemsiz meselelere vererek onları sorun haline getirir.