Farzet ki çok acil bir yere yetişmeye çalışırken lastik patladı ve yolda kaldın, ne yapacağını bilemiyorsun, hayatında hiç lastik değiştirmemissin çünkü. Yol yardımı arıyorsun 2 saate gelebiliriz diyorlar ama senin maksimum 1 saate hedefine varman lazım. Sonunda cesaretini toplayıp derin bir nefes alarak yedek lastiği değiştirmeye karar veriyorsun, gel gör ki bi türlü beceremiyorsun ve yakıcı güneşin altında pişiyorsun. Derken bir araba duruyor ve halini görüp isterseniz yardım edebilirim deyip seni bu cendereden hızır gibi kurtarıyor ve sen bin teşekkürlere boğarak yoluna devam edip yetişeceğin yere zamanında veriyorsun.
👉 Şimdi birinci sorum şu; bu insanın bu iyiliğini hayatin boyunca unutamazsın değil mi?
👉 ikinci sorum da şu; sana her gün çevrende karşılıksız iyilik yapan bi dolu insan var farkında mısın? Annen, baban, eşin vs vs vs, tanımadığın bir insanın iyiliğini belki ömrünce unutamazken yakınındaki insanların iyiliklerini neden değersizlestiriyorsun???