Sabah yıkanıp akşama kokan, öldüğünün ertesi günü kurtlanansın...
Ne bu kibrin, ve dahi küçük dağları bile sen yaratmamışken ne bu tanrıcık pozların...
Şimdi bunu okuyan nefsim dahi diyecek ki "ben öyle değilim şükür" ve işte o an aldanacak, öyle olmasaydım hiç bu paylaşımı yapar mıydım?