İnsan en deli canlı türüdür. Görünmez bir Tanrı'ya tapar,gözleri önünde ki doğayı ise katleder. Farkına varmaz ki katlettiği bu doğa taptığı o Tanrı'nın ta kendisidir.
Kendini büyük görme,bugün ayağının altında biten ot,yarın mezarının üzerinde bitecek
Kimseyi küçümsemeyin,vakti geldiğinde en yüksekte duranı da bir çukura gömüyorlar.