İnsan en deli canlı türüdür. Görünmez bir Tanrı'ya tapar,gözleri önünde ki doğayı ise katleder. Farkına varmaz ki katlettiği bu doğa taptığı o Tanrı'nın ta kendisidir.
Toplumları doğuran kadınları kişi olarak görmeyen, karanlığa iten toplumlar,mazeretleri ne olursa olsun,yok olmaya,yağmalanmaya ve köle olmaya mahkûmdurlar,çünkü kölelik anneden geçer.
Soracaklar size ileride bu pisliğin sebebini,şöyle açıklayacak sağ kalanlarınız;
Beton çağıydı,taşlar kalpleri yok etmişti,bütün hırsımızla fakirden çalıp zengine çok katlı tuvaletler kurduk. Sınırlar yalanlarla doluydu,toprağa ve madene tapılıyordu. Yabaniler gibiydik barbardık. Tüm güzelliklerin ırzına geçtik.