Achilles

Achilles
@insufficient
4:17, 06’02
sanki "o" bende ölmüş ve ben bu yüzden yorgun, suskun ve bomboşum
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
ey Tanrım ne yaptım bilmiyorum ben
Olmadığı bir insanmış gibi görmek...
Kendin olmak. İnsan ömür boyu susabilir veya gevezelik edebilir. Susana neden sustun, gevezelik edene neden gevezelik ettin? diye sorulmaz. Ondan ya uzaklaşırsın ya da yakınlaşırsın. Schopenhauer: «Bir insanı olduğu gibi görmek olmadığı bir insanmış gibi görmekten yeğdir,» der.