İnsanın istekleri sınırsızdır, gücü tükenmez. Ancak dünya ruhsal yönden yine de çok yavaş zenginleşmektedir, çünkü günümüzde kendini bağımlılıktan kurtarmak isteyen her insan bilgi değil, para biriktirmek zorundadır. Ve insanlar içlerindeki hırslarını, açgözlülüklerini yok ederler, köle gibi çalışmak zorunluluğundan kurtulurlarsa…
İnsanlar yeryüzünün ne denli zengin olduğunu, üzerinde ilginç ne çok canlının yaşadığını bilselerdi ne çok mutlu olurlardı. Oysa her şey insanlar için,
her insan her şey için, öyle değil mi?