İpek

İpek
@ipeeek_
Nerdedir bu kendi kendine yardım bölümü? Epeyce bi' vakittir onu aramadayım.
Reklam
Bazen herkes ölü gibi etrafımda
"Bir kez kendini bulmuş olan kişinin bu yeryüzünde yitirecek hiçbir şeyi yoktur artık. Ve bir kez kendi içindeki insanı anlamış olan bütün insanları anlar."

İpek

, bir kitap okudu
Puan vermedi·80 syf.·
2019 1. kitabı
Stefan Zweig
7.2/10 · 171,9bin okunma