Diyelim gittin buradan,ama insan kendinden kaçamaz ki! Nereye gidersen git,kendi dertlerinden kurtulamayacaksın. Çünkü gittiğin her yere dertlerinde seninle birlikte gelir. Eğer sen benim bildiğim yiğit Yedigey isen, kendine burada egemen olmalısın. Kaçmak yiğitlik değildir.Herkes bir yeri bırakıp kaçabilir,fakat herkes kendini istediği kalıba sokamaz.
Yaşam dört bir yandan beni sıkıştırdı;yok olayım,yiteyim diye ite ite buraya kadar sürdü. Eğer gördüklerimi,öğrendiklerimi yazıp çocuklarıma bırakırsam bir gün yaşam deneyimlerim onların yaşantısında etkinliğini sürdürür. Benim yapamadıklarımı belki onlar başarır.