İpek

İpek
@ipekbs
"Doğru olanı yapmak her zaman insanı mutlu etmiyor!"
Sayfa 332 - Kadife·Kitabı okudu
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Sana kızmıyorum, çünkü bütün iyi insanlar gibi, kötülüğünü farkına varmadan yapıyorsun. Ama şimdi sana bunu söylediğime göre, bundan sonra masum sayılamazsın."
Sayfa 236·Kitabı okudu
insan bazan hiç tanımadığı ve bir daha da hiç görmeyeceğine emin olduğu birisine bütün hikâyesini anlatmak ister...
Sayfa 235·Kitabı okudu
Mutluydular, ama bizdeki gibi lüzumlu lüzumsuz ikide bir gülmüyorlardı. Çok ciddiydiler. Belki de bu yüzden mutluydular. Hayat sorumluluk gerektiren ciddi bir işti onlar için.
Sayfa 230·Kitabı okudu
"İnsan hayatının kırılganlığı ve çekilen acıların boşunalığından gözlerim doluyor."
Sayfa 114·Kitabı okudu