Yani ben, okumak istediğim hikâyeleri yazmak istiyordum.
Kendi hızını ve yönünü bulan, düşüncelerle boğuşan, sarsı-lan, umutsuzluğa düşse de kendine inanıp bekleyen insanların hikåyelerini; çabalayıp toparlanmadıkça kendi benliğimiz de dahil olmak üzere kendimizle ilgili birçok şeyi küçümser hale geldiğimiz bu dünyada, küçük çabalarımız, emeklerimiz ve is-tikarımızı savunan bir hikâye. Daha iyisini yapmalısın diyerek kendimizi zorladığımız için günlük yaşamın neşesini yitiren bizleri sıcacık kucaklayan bir hikâye.