Yazarın bir dostla sohbet eder gibi bir dili ve yaklaşımı var. Okumak bana çok iyi geldi, çok iyi hissettirdi. Meditasyonun önemini vurgulayan bir kitap.
Hayatımı değiştiren kitap diyebilirim. Hayata çok başka bir pencereden bakmamı sağladı. Farkındalık uygulamalarını güzel şekilde açıklıyor ve sizi bu süreçte yönlendiriyor. Bir süre sonra aynı şeylerin tekrar tekrar söylendiği hissine kapılıyorsunuz ancak kitabı bitirdiğinizde bunun farkındalığı kavramanız için faydalı olduğunu anlıyorsunuz.
Deprem mekanizması çok güzel özetlenmiş. Yazarın dili akıcı. Konuyla alakanız olmasa bile kolayca anlayabilir ve keyifle okuyabilirsiniz. Yerkürenin hem korkutan hem de insanı hayran bırakan bu doğa olayını temel olarak anlamak için yeterli bir kaynak. Bir deprem ülkesinde yaşadığımız için bu temel bilgileri hepimizin edinmesi gerektiğini düşünüyorum.