Birkaç saat içinde okudum. Öncelikle çok akıcıydı ama daha da önemlisi biz karşımıza çıkan ufacık sorunları çok büyütüyoruz ama bazı insanlar nelerle karşılaşıyor bunları bilmiyoruz bile. Merve Hanım da çok zor ve çok uzun bir süreçten sonra almış kucağına Melina'yı. Allah ayırmasın, herkese de sabretmekten ve umut etmekten vazgeçmemek için bir ders olsun.