Sosyal medyanın insanları esir almadığı bir dönemde yaşamak isterdim. Günümüz, insan ilişkilerinin anlam açlığı, tırmalayıp anlam araması... Görünürde sosyal zenginliğin içinde barınan, kimsenin de dile dökemediği şey: sosyal açlık...
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Her gün işe gidiyor, hiç geç kalmıyor, üstlerinin kendisini bir tehdit olarak görmemesi için elinden geleni yapıyordu; rahatı yerindeydi, herhangi bir mücadeleye girişmediği için herhangi bir gelişme de kaydetmiyordu; tek istediği ay sonunda maaşını almaktı."