İpek ✧

İpek ✧
@ipekmnia
Türkolog&Öğretmen/Sosyal Tekniker
Türk Dili ve Edebiyatı/Sosyal Hizmetler
64 okur puanı
Ocak 2021 tarihinde katıldı
Sen gittikten sonra da şiir okudum ben Ali. Çok şiir okudum. Çoğu zaman seni anmak için.
Sayfa 57 - Can yayınları
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Şiir bana dokunuyordu daha doğrusu hayatımı sabitliyordu, acıyı daha derinden hissetmeme neden oluyordu.
Sayfa 37 - Can yayınları
Birini bir zamanlar sevmiş olmak insanın içinde bir iz bırakıyordu. İnsan o kişiyi artık sevmese bile iz kalan yer acıyordu.
Sayfa 31 - Can yayınları
Sevgi doğuyordu. Sonra bir gün ölüyordu. Ölünce hiç doğmamış gibi oluyordu.
Sayfa 18 - Can yayınları
Sevginin kesintisiz bir şey olduğuna inanmıyordum.
Sayfa 18 - Can yayınları