“Ben doğduktan sonra… - belki doğru kelime doğmak değil ama bu değilse ne bilmiyorum, uyanmak mı? Kabuğumdan çıkmak mı? Hayır, bu daha da beter. Yumurta mıyım ben?”
“Bazı bazı bir kitapta, bir zamanlar kafanızdan geçmiş, belirsiz bir düşünceye, uzaktan gelen, en ince duygunuzun ortaya serilişi gibi olan, kararmış bir benzetmeye rastladığınız oldu mu hiç?”