Müthiş sıkılıyorum. Daha kötüsü, insanlardan soğuyorum galiba. Oysa ben onlarsız, onlara güvenmeden edemem. Ama elimden ne gelir. Sevgiden, yakınlıktan, insanca davranmaktan anlayanlar o kadar az ki. Büsbütün kabalaşmaktansa uzaklaşmak daha iyi
bugün -de/-da eklerini ayırmayı öğrenecek kadar dahi dil öğrenmeye tenezzül etmeyen ama sorsanız milliyetçinin en kralı olan tipleri gördükçe insanın başını elleri arasına alıp durduğu yerde kaybolası geliyor.