emine

“Hayır' demek değil, 'evet' demektir hayattaki kimi sorunların kaynağı; hayır diyenler yalnızlığından acı çeker, evet diyenler sosyal trajedi'den.”
Reklam
Edip Cansever
Müthiş sıkılıyorum. Daha kötüsü, insanlardan soğuyorum galiba. Oysa ben onlarsız, onlara güvenmeden edemem. Ama elimden ne gelir. Sevgiden, yakınlıktan, insanca davranmaktan anlayanlar o kadar az ki. Büsbütün kabalaşmaktansa uzaklaşmak daha iyi
öylesine sıkıl ki ortada sıkılmak diye bir şey kalmasın.
bugün -de/-da eklerini ayırmayı öğrenecek kadar dahi dil öğrenmeye tenezzül etmeyen ama sorsanız milliyetçinin en kralı olan tipleri gördükçe insanın başını elleri arasına alıp durduğu yerde kaybolası geliyor.