içinde yer alan inanılmaz betimlemelerle beni adeta o an anlattığı yerlerde, anlattığı olayları yaşıyormuşum gibi hissettiren kitap. bu kadar içine çekeceğini asla düşünmemiştim. aşırı tavsiye edilir. okumalı mıyım diye düşünmeyin, okuyun
Önümde uzayan, gri mavi Marmara Denizi’ne uzun süre bakıyorum. İçimdeki kıpranışları dinliyorum. Bir şeylere açılmak, bir yerlere koşmak, dünyayı kavramak istiyorum. Dünyanın bize yaşatılandan, öğretilenden daha başka olduğunu seziyorum.