direk gördüğün şeyle yargılayıp bu kadar kin tutup beddua etmende seni basitleştirdi oysaki konuşup halletmek varken bu yolu sen seçtin bu yüzden beni suçlaman pek bişey değiştirmeyecek. zamanında yanlız hisseden sen değil bendim çünkü yeterince değersiz hissettirdin bunun lafını bile yapmıyorum benden gitmek istediğinde bile beni dinlemeni istedim ama sen bana yalancı diyip gitmeyi tercih ettin sessiz kaldım ve yine sessiz kalacam. hoşçakal.