-İnsanlar birbirini çok geç tanıyor sence de öyle değil mi?
-Bence tam zamanında tanıyoruz birbirimizi, beni yedi yıl önce görseydin böyle göremeyecektin...
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Gününü değerlendirmeye bakacaksın.
Günün nasıl değerlenir bak anlatayım: Şimdi ömrünü bitmiş say, ömrün bitmiş de sen yalvarmış yakarmışsın sana gözyaşların için cabadan bir gün daha vermişler. İşte şu anda da o bir tek son günün içinde bulunuyorsun. İşte o son gün ne yapacaksan her gün onu yapacaksın.
Mutlu ve huzurlu yaşıyoruz,ta ki bir şey bize biraz rahatsızlık ve acı verene,bütün yaşamların bir sorunun olduğunu fark edene kadar.Beni ben yapan şeylerin çoğu tamamen rastlantısal.Hedeflerim,amaçlarım benim değil,benden başka herkesin.Neyim ben?Kimim?