Serinin ilk kitabını beğendim, sürükledi.
İlk defa yerli fantastik bir kitap okudum, ikincisine de başladım, açıkçası bu kadar sürükleyeceğini düşünmüyordum, ama yavaş yavaş sıkacak gibi geliyor çünkü seri 5 kitaplık ve çok uzun, bir tık konu yavaş ilerliyor.