Eğer hayatım boyunca tek bir kitap okuyacak olsaydım kesinlikle o kitap bu kitap olurdu...
Her şey tıp fakültesinden yeni mezun olmuş bir doktorun ıssız bir kasabaya hastane yöneticisi olarak gönderilmesiyle başlıyor. Kitap, genç doktorun devrim zamanı Rusyasında bu ıssız kasabada gündelik hayatta yaşadığı zorlukları anlatıyor. Genç doktorun yaşadığı zorluklar Mihail Bulgakov'un efsane güçlü anlatımıyla dram sınırlarında gezinen mükemmel öykülere dönüşmüş.
Kesinlikle tavsiye ediyorum..