Ataman bey’e söz vermesem -aslında ah etti hatta beddua... okumazsan diye başlayan bir cümle ile- inanın okumam yordu beni. Açıkçası bana ilham veren bir hikayesi olmadı.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Canım Aslı Kızmaz’ın yeni kitabı... Sertab Bal’ın hikayesinin devamı. Bir solukta okunup biten kitap. Hüzünlendiren,kahkahalar attıran,gaza getiren kitap. Bitmesini ğek istemediğim bir kitap olmuştu ama yine de Sertab’ın hayatına tanık olmak çok güzeldi