Kitabı az önce bitirdim ve cidden yorumlarımın hangisinden başlaycağımı veya hangi sırada sunacağımı bilemiyorum, o kadar etkisindeyim ki hem kendime kızıyor hemde şükürler ediyorum. Hayatın bize ne sunduğu değil daha çok bize sunulan şeylere bizim nasıl karşılık verdiğimizin önemli olduğunu bir kere daha anladım. Durum ne kadar kötü olursa olsun bir kadının her şeye göğüs gerebileceğini ve sevginin, gerçek sevginin hayatta ne değişirse değişsin mutlaka sizi bulacağını anladım. Savaş yaşamayıp görmememe rağmen birçok kısımda etkisi altında kaldım. Meryem, Leyla, Azize, Tarık hepsi adeta yakından tanıdığım kafamda ete kemiğe bürünmüş kişiler benim için. Etkisinin de uzun süre gitmeyeceğinin farkında olduğum bir kitaptı. Mutlaka okunması gereken bir kitap hayranlık içerisindeyim...