İrem

İrem
@iremc3
serin bir rüyanın hatırınadır çektiğim dünya ağrısı
Bütün kafasındakilere, hepsine birden "Paydos!" demek, kapıları açmak ve vol vermek, son zerresine kadar her hatırayı, her hayali, her tasavvuru kovmak ve herhangi bir nesne, cansız ve şuursuz bir mevcut olmak, bu güneş altında parlak bir yılan sırtı gibi, bir ucu dikilen sokağa, güneşin yer yer bir cüzzam gibi kemirdiği duvarlara, evlere katılmak, varlığın çemberinden çıkmak, bütün tenakuzlarından kurtulmak..
Sayfa 69
Reklam
"Keşke hep böyle uzakta, bu kadar yalnız, kendisi olarak güzel ve her şeyden uzak bilseydim..." O zaman bütün vicdan azaplarından, içini burgu gibi delen bir yığın hatıradan kurtulacaktı.
Sayfa 64
Artık etrafına bakmıyordu, zaten ne var ne yok biliyordu. "İçimdekini görecek olduktan sonra." Aylardır her tarafta yalnız içinde bulunanları görüyordu. O da biliyordu ki, bütün bu gördüğü, önünde durduğu șeylerde ne şaşılacak ne de öyle korkulacak bir taraf vardı.
Sayfa 63
Hayır, insan sade ölürken ayrılmıyor, arkada bırakmıyordu. Belki bütün ömrünce her an birçok şeyler onu arkada bırakıyordu. Sonra olduğu yerde birdenbire kabuklaşıyor, çok ince, görünmez bir șeyle o anda etrafında olanlardan ayrılıyordu. "Biz mi gidiyoruz, onlar mı?.." Sual buydu...
Sayfa 60
İçinde müthiş bir ağlamak arzusu vardı.
Sayfa 43
Reklam