İrem

İrem
@iremc3
serin bir rüyanın hatırınadır çektiğim dünya ağrısı
sevgi propagandası yapan nefret dolu insanlar...
Sayfa 248
Reklam
Gerçekten 'korkak bir karanlık içinde`dirler: Yaşamaktan, eğlenmekten korkarlar. İnsanı, özellikle kadını tanımaktan korkarlar. Dünya nimetlerini çağ dışı boş inançlar yüzünden teperler.
Sayfa 136
Kimse acıyı ve sevinci yaşamıyor.
Sayfa 124
Öğrenmek, kendini tanımak mutsuzluktur.
Bilmedi ki ben her şeyi hem görüyor, hem de ümitsizce öyle olmadığının söylenmesini bekliyordum. Şimdi yalnızlığımı ve çaresizliğimi daha iyi görüyorum.