İrem

İrem

, bir kitap okudu
10/10
·308 syf.·
Beğendi
·
13 günde okudu
·
2022 7. kitabı
Hüseyin Nihâl Atsız
8.6/10 · 34bin okunma
Reklam
"Yalnız olmamak için mutlaka insanlarla beraber olmak mı lâzım?"
"Düşmek bir şey değildir. Kalkamamak, düşkün kalmak korkunçtur."
"Milletler yasalarla insan olur, yasalarla yaşar."
...gönlünün içindeki feryatlar o kadar acı ve gürültülü idi ki insanlar duysa hep ölür...
Reklam