İrem

...düşünmekle yapmak arasındaki süre korkunç uzundu, defalarca vazgeçebiliyordu insan.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Hayat bir mücadeledir. Dertlerin biri bitti derken öbürü başlar. Zincir gibi."
Sanki hayat bir gün hadi, vakit geldi diyecekmiş, önüne yepyeni olanaklar serecekmiş gibi yaşamıştı. Ahmak gibi.
Binlerce düşünür boşuna mı düşünmüştü bunca yüzyıl? Neden hâlâ hiçbir cevap hayata uymuyordu?
Sonuçta amaç iyi yaşamak mıydı? İyi yaşayan mı kârlıydı? İyi yaşamak, hayattan daha fazla tat almak için her şey yapılabilir miydi? Yoksa sıkıntılı olsa da değerlerine titizlenilen bir hayat mıydı doğru olan?