O dönemde yapılan infazların ne denli dehşet verici olduğunu,halkın bu tür olaylara karşı nasıl tepki verdiklerini az buçuk kavradığım,şok içinde kaldığım bir kitap oldu.İdam edilecek kişinin duyguları,düşünceleri hakkında o kadar çok sürüklendim ki bitmemesi için ne kadar çabaladığımın haddi hesabı yok.Duygular arkadaşlar,onları anladığımızda iş bitmiş demektir zaten.Enfes bir kitaptı.İleride tekrar okuyabileceğim bir kitap.O dönemki siyasi durumu,adaleti az buçuk anlayabileceğimiz bir kitap.Kürek mahkûmu olmanın çok kötü,idamın iyi sayılabileceğini düşünüp tercih etmek,sonrasında ölümün gözünü korkutması.Baktığımızda her türlü hayat ölümü gerçekleşiyor iki seçenektede.
Bana göre mutlaka vakit ayırıp okunulması gereken bir kitap.