i

i
@iremkarpuz
Edebiyat ruhun vebasıdır
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
insanın tek sığınağının kendisi olması ne büyük yalnızlık.
bu yırttığım son resmindi gözlerinin son bakışı bilmem kaç gün geçti o günden sonra kaç çiçek soldu penceremin önünde çocuklar kaç evin camını kırdı sokağımda hâlime kimler acıdı bilmem bütün bunları bir seni bilirim sevmeyen taş kalbini ısınmayan ellerini ve en önemlisi gözlerini
Şiir
Eğer düşünmeseydim çok daha mutlu olurdum. Sylvia Plath
Ay ışığı sızıyor odama Sanki sen Çok uzak diyarlardan Beni izliyorsun Göz göze geliyoruz Kaçıyorsun korkudan Oysa ki bu anı ben Yıllardır ümitle bekliyorum Yolculuğumun son anlarında Sadece seni anımsıyorum Gülüşlerde yapayalnız Seni bekliyorum Sadece Seni hissediyorum ✍🏻
Şiir