İrem Kayacı

İrem Kayacı
@iremkayaci
Darêyn
Kendi kusurlarını kabul eden, hata yapsa da bunun farkında olan, özür dilemesini bilen ve gönül alabilen insanların her zaman hayatımda yeri var. Kendine toz kondurmayan, kusursuz gören ve bunu kabullenmeyen narsist insanların bana verebileceği hiçbir şey yok. Nezaketen ya da ayıp olmasın diye bana katkısı olmayan insanları kendime yük yapmak istemiyorum artık.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sıradan bir hayat en iyisi. Onunla savaş, bununla mücadele et derken, sonunda hayatından oluyorsun .
Alıntı
Seninde saçına karlar yağacak’
Edebiyat
Selam olsun insan olmayan varlıklara
Edebiyat
Ne demiş Sezen: ‘Hayat bazen öyle insafsız ki Küçük bir boşluğundan yakalar Hissettirmez en zayıf anında Seni ta yüreğinden yaralar’
Edebiyat