Kitabın konusu ve arkadaki kadın sanatçılar çok dikattimi çektiği için okumuştum ve iyi ki okumuşum, en sevdiğim kitaplardan biridir. İlk defa canon sapphic baş rollü bir kitap okumamdan olabilir çok bağlandım. Tüm karakterleri çok sevdim hepsi ayrı ayrı sizi içine çekiyor.