Kafamın içinde yüzlerce soru olması ve eş zamanlı olarak bir o kadar da cevabın olması beni ben yapan en temel özellik değil mi aslında? Yani ben buyum özetle.
"Yaşadığımız bu evrende, tesadüf diye bir şey yok. Yaşanan olumlu olumsuz her şeyin bir nedeni var ve tüm bunlar ilahi bir planın parçası. Dolayısıyla bizi o gün orada buluşturan güç, beni sana yönlendirdi."