İrem Sakaoğlu

İrem Sakaoğlu
@iremsakaoglu
Görüyorsunuz ki insanların hepsi henüz yaşamıyor! Çok az insan gerçekten yaşıyor… Pek çoğu yaşamaya fırsat dahi bulamıyor… Bir parça ekmek için mücadele ediyorlar...
Sayfa 116·Kitabı okudu
Edebiyat
Reklam
Orada da acı çekiliyor. Şurada, burada acı çeken insanları saymaya parmaklarınız yetmez! İnsanoğlu bunu alışkanlık edinmiş!
Sayfa 95·Kitabı okudu
Edebiyat
Bırak beni kardeş. Ben ne sanığım ne de kurban… Kendi halimdeyim. Ben suçun somut deliliyim! Yaşam kokuşmuş! Pisliğe bulanmış… Dürüst insanların bedenine uymuyor yaşam. Küçük burjuvalar daraltıp kastılar yaşamı, daracık yaptılar… İşte ben de başını sokacak yeri ve yaşamak için bir amacı olmayan insanların en somut deliliyim…
Sayfa 70·Kitabı okudu
Edebiyat
İnsanlar rahatlıkla aptallar ve alçaklar olarak ayrılabilir. Sürüyle alçak var! Kurnaz vahşi hayvanlar gibi yaşıyorlar kardeş; yalnızca güce tapıyorlar!
Sayfa 68·Kitabı okudu
Edebiyat
Eğer insan hep bir tarafına yatmaktan rahatsız oluyorsa, diğer tarafına döner; ama yaşamaktan rahatsızsa yalnızca şikayet eder… Oysa biraz gayret etsen öbür yana döndürüvereceksin kendini!
Sayfa 53·Kitabı okudu
Edebiyat
Reklam