Kendi kendime ne diyorum biliyor musun: Hayata olan inancımı yitirirsem,dünyanın gidişinin yanlış yolda olduğunu görsem,her şeyin karmakarışık olduğuna inanmaya başlasam da yaşamak isterim.
Hayat kadehini bir kez dudaklarıma götürdükten sonra dibine kadar içmeden bırakmam onu