kesinlikle olabilir,sadece durumları yaşadığınız konusunda o samimiyeti almadım. bu yaşamış olmayacağınız anlamına gelmiyor benim böyle düşündüğüm anlamına geliyor. ama şu da bir gerçek,gülünecek yer vardır gülünmeyecek yer vardır. ilk iki cümleye müsait olduğunuzu bana ilk belirtirken değil de,bunu bana yansıttıktan sonra gülmenizde en ufak samimiyet harici bir şey olmayacaktı mesela. umarım anlatabilmişimdir