📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Yüreğimin sevgili evlatları, yaşayın ve mutlu olun ve Tanrı’nın geleceği insanın gözlerinin önüne sermeye tenezzül ettiği güne kadar tüm insanı bilgeliğin şu iki sözcükle ifade edileceğini asla unutmayın: beklemek ve umut etmek!”
“Bu dünyada ne mutluluk ne bahtsızlık vardır, sadece bir durum diğeriyle kıyaslanır, hepsi bu. Maximilen, yaşmanın ne kadar güzel olduğunu görmek için ölmeyi arzu etmeyi bilmek gerekir.”
“Günün birinde, dünyamızın yaşı bin yıl daha ilerlediğinde, doğanın hâkim olunan tüm yıkıcı güçleri insanlığın genel refahı için kullanıldığında, insan, az önce söylediğiniz gibi, ölümün sırlarını öğrendiğinde, ölüm sevdiğimizin kollarında keyfini çıkardığımız uyku kadar tatlı ve çekici olacak."
“Ölüm, kendisiyle iyi mi kötü mü ilişki kurduğumuza göre ya da bizi yavaşça beşikte sallayan bir sütanne gibi dosttur ya da ruhu bedenden şiddetle söküp atan bir düşmandır.”