📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Uygulamaya en son 8 ay önce girmiştim. Uzun süredir kitap okumuyorum. Çok stresliydim dedim bi Murat Menteş okuyayim ki zaten ablam yeni getirmişti kitabi. Sonra hoşuma giden alıntılar olunca aklima geldi bu uygulama. Girdim baktim işte eski alıntılarıma attığım çoğu şeyi sadece hoşuma gittiği için atmışım. 8 ay önceki kendimi düşündüm. 8 ayda o kadar değişmişim ki. Çoğu şeyi daha çok kavramaya başladım ve özellikle anlamaya ve hissetmeye. Dönüm noktam bile diyebilirim(şimdilik). Şimdi yaptığım alıntılar sadece hoşuma gitmiyo ayrıca hissediyorum ve anlıyorum. Evet anlıyorum. Çok değiştim şu kısa zamanda iyi kötü. Anlamak iyi bi şey mi bilmiyorum ama ileride okumak için hislerimi paylaşıyorum ileride ne ekleyeceğimi bilmek istiyorum.