"Sana kötü davranıldığı zaman hakkını korurdun," dedim.
"Ah! " dedi, " Bir zamanlar korurdum, ama yararı yok. İnsanlar daha güçlü;zalim ve duygusuz oldukları zaman, katlanmaktan başka yapabileceğimiz bir şey yok; katlanmak ve katlanmak, sonuna kadar."
"Dünya niye bu kadar kötü biliyor musun? " diye sordu.
"Hayır."
"Söyleyeyim o zaman. İnsanlar sadece kendi işlerini düşündükleri, ezilenlerin hakkını koruma ve suçluları ortaya çıkarma zahmetine girmedikleri için. Böyle bir kötülük görünce elimden geleni yapmadan bakıp geçmem mümkün değil."