İ

İ
@irmygt
Ölüleri ölüler gömsün.
@irmygt·
·
sabitlendi
Acımasızca geçip giden zamandan geriye kalan sadece yalnızlıklarımızdır.
Reklam
Adım Türk başka ünvan istemem. Şehit kanına pazarlığı diz çöküpte izlemem.
Göğe serdim hereke, Allah verir bereket.Ben bu şehre o masayı yakmak için geldim.
Şuraya geldim geleli gölge gibi gezdim o herkesi tanıyıp bilgisi olan ama kimsenin tanımadığı kişi olmuşum be…
Burası 2020 wattpad’e dönmüş
Reklam