İ

İ
@irmygt
Ölüleri ölüler gömsün.
Göğe serdim hereke, Allah verir bereket.Ben bu şehre o masayı yakmak için geldim.
İ
Çemberimde gül oya, gülmedim doya doya,göt oğlanı dolu etraf bitmedi koya koya.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Göğe serdim hereke, Allah verir bereket.Ben bu şehre o masayı yakmak için geldim.
İ
Tutulduk bi' merete, yayınlasın TRT.Biz de yayı yavşağa ok atmak için gerdik.
Kısa saça çok alıştım bundan sonra saçı üçe vurup bıyık tek
İ
Bende kızıla döneyim diyorum aşkım ehehehe