buse irem

buse irem
@irochiku
önce sen kendini inşa etmelisin, dimdik bir beden ve dimdik bir ruhla.
Ne de olsa bugünlerde herkes "bana asla bir şey olmaz" diye düşünüyor, bunu biliyor, buna kesinlikle emin. Başkaları ölür ama ben yaşamayı sürdürürü. Eylemlerimin sonuçları ve sorumlulukları yok. Oysa var. Ama onlardan bahsetmeyelim ha? Eylemlerinin sonuçları insanı yakaladığında artık çok geçtir, değil mi Montag?
Sayfa 140 - Beatty·Kitabı okudu
Sorumluluk
Reklam
Sonu iyi olan her şey iyidir.
Sayfa 132 - Beatty·Kitabı okudu
İyilik
İnsanlar neden insanlara acı vermek istiyor? Dünyada yeterince acı yokmuş gibi...
Sayfa 124 - Bayan Bowles·Kitabı okudu
Acı
... kurtarılma arayışına da girme. Kendini kurtar, boğulursan da en azından kıyıya doğru gittiğini bilerek ölürsün.
Sayfa 108 - Faber·Kitabı okudu
Denemek
Ölmenin güzel tarafı bu; kaybedecek bir şeyin olmayınca, istediğin riske girebiliyorsun.
Sayfa 107 - Montag·Kitabı okudu
Risk
Reklam