"Anılar biçim olarak değişmeyebilir,ama yıllar boyu önemlerinin vurgulanması onlara korkunç boyutlar kazandırabilir.Terk edilmenin yarattığı soğuğu , parmaklıkları ve yalnızlığı sık sık aklına getirirsen,her seferinde,içinin derinliklerinden,sana,'Görüyor musun ?Gene de yaşam böyle işte' diyecektir bu deneyim."
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Biri gelip de doğmak isteyip istemediğimi sormuş olsaydı,sanırım hayır diye cevap verirdim.Eminim ,hayır derdim.Ama kimse bana sormadı.Burada kendi iradem sonucu bulunmuyorum.Hayatta başıma gelen şeylerin çoğunluğu da benim iradem dışında gerçekleşiyor.Öyleyse,kendime sık sık tekrarlıyorum ki,'Sen dünyaya gelmeyi istemedin, dünyanın böyle olmasına sebep sen değilsin, kendi kendini sen yapamadın.O zaman ne diye kendine eziyet edeceksin?Hayatı olduğu gibi kabul et, gitsin.'
Evet,hüzünlüyüm.Bir sirk aslanı kadar hüzünlüyüm,kanatları kırılmış bir kartal kadar hüzünlüyüm,tek teli kalmış,o teli de kopmuş bir keman kadar hüzünlüyüm,yaşlanmakta olan bir kadın kadar hüzünlüyüm.Hüzünlüyüm,kederliyim